понедельник, 25 июня 2012 г.

შეფასების რუბრიკა


·         მიმდინარე განმავითარებელი შეფასება
რა მიზანს ემსახურება?
·         სწავლის ხარისხის გაუმჯობსებას
·         მოსწავლის განვითარების უზრუნვლყოფას
·         მოსწავლეს შეუძლია თვალი ადევნოს საკუთარ პროგრესს
რა ფასდება?
სწავლის პროცესი:
·         ტექსტის შესწავლის პროცესი
·         გაკვეთილზე ჩართულობა
შეფასების შემდეგ რა ტიპის გადაწყვეტილებებს ვიღებთ?
·         სხვა დროისთვის და მეტი წარმატებისთვის უკეთესი აქტივობის შდგენ
·         მოსწავლის შესაძლებლობის შესახებ მეტი ინფორმაციის  მოგროვება,სამომავლოდ  მეტი დახმარების გასაწევად
·         საკუთარი სტრატეგიების გადასინჯვა
როგორ განვსაზღვროთ წარმატების კრიტერიუმი?
·         მოსწავლის წინსვლის საფუძველზე
·         საკუთარი მიღწევების საფუძველზე
შეფასების
 როგორ საშუალებებს ვიყენებ?
·         თვითაშეფასების რუბრიკა (ვპასუხობდიკითხვებს,ვამატებდი , ვიცოდი მაგრამ დამასწრეს,....
·         კითხვარი (ვიყავი პროდუქტიული?,რა გამიჭირდა?....)
·         სიტყვიერი კომენტარი (ქება, გამხნევება,რჩევა...)


Комментариев нет:

Отправить комментарий